Friday, May 7, 2010

مدیریت بر خود: آموزش ساده مدی تی شن

عنوان: آموزش ساده مدی تی شن

تهیه و تنظیم: افشین عباس پور

تعداد صفحات: 21                                   حجم فایل710 KB

نوع فایل: PDF


هشياري آن است آه ذهن آگاه باشد، اما تمرکز نداشته باشد.
هشياري آگاه بودن از همه چيزهايي است آه در حال روي دادن اند. شما به گونة عادي نمي توانيد از همة چيزهايي آه در حال رخ دادن اند هشيار باشيد زيرا بدين گونه نامتمرآز خواهيد شد. بخش نفي شده، بخش ناخود آگاهتان تنها زماني مي تواند پويا و آفريننده باشد آه شما به زندگي بعد تازه اي بيفراييد بعد سرخوشي و بعد بازي آردن را.
منظور از سرخوش بودن اين است آه توانايي شاد کامي جستن لحظه به لحظه از همة چيزهاي رخ دهنده بر خود را داشته باشيد. در شادآامي خود آنش است آه ارزشمند است. چنان چه بتوانيد هر آنشي را در خودش ارزشمند سازيد، آن گاه سرخوش شده و مي توانيد آن را جشن بگيريد. سرخوشي در لحظه است در خود آنش نه در دلواپسي رسيدن به دستاوردهاي آن، چيزي نيست آه بخواهيد به آن دست يابيد.
وقتي ارتباط با آل هستي دور از گزينش باشد و به هر چيزي اجازه پيش آمدن دهيد اين شادآامي مراقبه است. هر دو بخش « من » . آگاهي يافتن از ناخودآگاه يعني آگاهي از اين آه ذهن شما آگاه نيستيد و ذهن آگاه تنها بخشي از ذهن است هستم و بخش بزرگتر نامشروط و بي قيد و بند است. مراقبه آوششي است براي پر يدن به ناخودآگاه. با حسابگري نمي توان پرش انجام داد زيرا هر محاسبه اي آگاهانه است و ذهن آگاه به شما اجازة پرش نمي دهد.
مسير ناخودآگاه تاريك و ناشناخته است و به ديدة فرد نابخردانه مي نمايد بنابراين اگر براي ورود به مراقبه انديشه آنيد راه به جايي نخواهيد برد چرا آه بخشي انديشنده به شما اجازة چنين آاري را نخواهد داد. شما نمي توانيد بدون انديشيدن خيز برداريد و بپريد بنابراين به دستاويز نياز داريد دستاويز تنها براي آموزش دادن به ذهن نياز است وگرنه به آار نمي آيد. پس از پرش خواهيد گفت به دستاويز نياز نبود.
(...)

مآخذ: پارس بوک

موسیقی: آشنایی با موسیقی شرق و غرب

عنوان: آشنایی با موسیقی شرق و غرب

نویسنده: محمد مهدی سدیفی

تحقیق و توسعه صدا - اردیبهشت 1383

تعداد صفحات: 134                                             حجم فایل: 752 KB

نوع فایل: PDF

Tuesday, May 4, 2010

سیاسی-ایران: دادگاه- کسروی

عنوان: دادگاه

نویسنده: احمد کسروی

تعداد صفحات: 59                                       حجم فایل: 443 KB

چاپ نخست: 1323

ادبیات معاصر ایران 1: زنان بدون مردان -شهرنوش پارسی پور

عنوان: زنان بدون مردان

نویسنده: شهرنوش پارسی پور

تعداد صفحات: 56                                               حجم فایل: 437 KB